Selam millet,
Kitapyurdunun e-kitap abonelik sistemi varmış, yeni gördüm. Aranızda alıp kullanan oldu mu?
Merak ettiklerim:
- Hangi yayınevleri var, içerik bol mu?
- Kullanması rahat mı, uygulaması düzgün çalışıyor mu?
- Genel olarak memnun kaldınız mı?
Kullanan varsa tecrübelerini paylaşırsanız sevinirim, ona göre düşünüp alacağım.