Selam millet,
Kitapyurdu’nun e-kitap abonelik sistemi varmış, yeni gördüm. Aranızda alıp kullanan oldu mu?
Merak ettiklerim:
  • Hangi yayınevleri var, içerik bol mu?
  • Kullanması rahat mı, uygulaması düzgün çalışıyor mu?
  • Genel olarak memnun kaldınız mı?
Kullanan varsa tecrübelerini paylaşırsanız sevinirim, ona göre düşünüp alacağım.