15 Ağustos itibariyle pazara POS cihazı geliyor.
Kavunu 2 taksitle alsam ayıp olur mu ?
%3 ile %5 arası komisyon olacak mı ?
TL Alım gücü pazarlara kadar düştüyse vay halimize
Pazarda Kavunu 2 Taksitle Almak
5
●240
- 09-08-2025, 14:54:01Alım gücü ile ilgili değil, esnafın ne kadar ödeme aldığını kayıt altına almak ile ilgili