• 09-08-2025, 14:42:08
    #1
    15 Ağustos itibariyle pazara POS cihazı geliyor.

    Kavunu 2 taksitle alsam ayıp olur mu ?

    %3 ile %5 arası komisyon olacak mı ?

    TL Alım gücü pazarlara kadar düştüyse vay halimize
  • 09-08-2025, 14:49:44
    #2
    Olmaz
  • 09-08-2025, 14:51:34
    #3
    alım gücünden bağımsız; uygulamanın alım gücüyle bir alakası yok. ekonomiyi kayıt altına almak için atılmış ve tabii ki geç kalınmış bir adım.
    ve ayrıca gıdada taksit yok, bankanızla sizin aranızdaki anlaşmalar bundan bağımsız tabi.
  • 09-08-2025, 14:53:57
    #4
    Ne komisyonu zaten sen daha almadan geçiriyorlar
  • 09-08-2025, 14:54:01
    #5
    Gold üye
    Alım gücü ile ilgili değil, esnafın ne kadar ödeme aldığını kayıt altına almak ile ilgili
  • 09-08-2025, 15:25:58
    #6
    Pos = Vergi numarası = Vergi verme = FİYATLARIN YÜKSELMESİ

    Kısaca pazar kalkacak 3 Harflilerle iyi geçinin