15 Ağustos itibariyle pazara POS cihazı geliyor.

Kavunu 2 taksitle alsam ayıp olur mu ?

%3 ile %5 arası komisyon olacak mı ?

TL Alım gücü pazarlara kadar düştüyse vay halimize