Konu
Pazarda Kavunu 2 Taksitle Almak
09-08-2025, 14:42:08
#1
Asuman
15 Ağustos itibariyle pazara POS cihazı geliyor.
Kavunu 2 taksitle alsam ayıp olur mu ?
%3 ile %5 arası komisyon olacak mı ?
TL Alım gücü pazarlara kadar düştüyse vay halimize