• 08-08-2025, 18:43:37
    #1
    Merhaba 30 temmuzda verdiğim sipariş halen böyle bekliyor neden olabilir acaba?
  • 08-08-2025, 18:55:16
    #2
    Asmus1990 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Merhaba 30 temmuzda verdiğim sipariş halen böyle bekliyor neden olabilir acaba?
    Ellerinde olmayınca tedarik sürecine giriyorlar sanırım canlı desteğe yazın bence yoksa uzayıp iptal edebilirler
  • 08-08-2025, 18:59:50
    #3
    hocam elinde olmamıştır yani yakında iptal olur çoğu zaman öyle oluyor
  • 08-08-2025, 21:07:06
    #4
    Platin üye
    Limit hesabına yansımıştır