Asmus1990 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Merhaba 30 temmuzda verdiğim sipariş halen böyle bekliyor neden olabilir acaba?
Ellerinde olmayınca tedarik sürecine giriyorlar sanırım canlı desteğe yazın bence yoksa uzayıp iptal edebilirler