Altın nereye gidiyor ? - R10.net
0
Giriş Yap
Kayıt Ol
Altın nereye gidiyor ?
6
●
650
R10.net
Soru & Cevap
Sorum Var
Altın nereye gidiyor ?
07-08-2025, 02:17:46
#1
Yucelbas
Altının bu hızlı yükselişi hakkında bir fikri düşüncesi olan varmı?
Sizce gidişat ne olur ?
07-08-2025, 02:18:48
#2
rasimdkc
Kısa vadede uçup kaçmasını beklemiyorum şahsen
07-08-2025, 02:25:24
#3
Boradijital
Tek diyeceğim şey bankadan altın asla almayın gram başı 500 tl zarardan aldım, 20 gr aldım sattım derseniz tık 10.000 tl zarardasınız.
07-08-2025, 02:28:07
#4
videovevideo
15 gün önce yüklü fiziksel bozdurup eylülde geri alacaktım , yapsam demek ki pişmanlık büyük olacaktı
07-08-2025, 02:44:14
#5
srd
yıl sonuna kadar 6 olur mu acaba ytd
07-08-2025, 02:55:49
#6
cuvelious
srd adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
yıl sonuna kadar 6 olur mu acaba ytd
tavsiye vermedin hocam niye ytd yazıyosun
07-08-2025, 07:25:45
#7
bilgicinitr
Boradijital adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Tek diyeceğim şey bankadan altın asla almayın gram başı 500 tl zarardan aldım, 20 gr aldım sattım derseniz tık 10.000 tl zarardasınız.
Fizikidede aynı
×
Beğeniler
×
Değerlendirmeler