• 07-08-2025, 02:17:46
    #1

    Altının bu hızlı yükselişi hakkında bir fikri düşüncesi olan varmı?
    Sizce gidişat ne olur ?
  • 07-08-2025, 02:18:48
    #2
    Kısa vadede uçup kaçmasını beklemiyorum şahsen
  • 07-08-2025, 02:25:24
    #3
    Tek diyeceğim şey bankadan altın asla almayın gram başı 500 tl zarardan aldım, 20 gr aldım sattım derseniz tık 10.000 tl zarardasınız.
  • 07-08-2025, 02:28:07
    #4
    15 gün önce yüklü fiziksel bozdurup eylülde geri alacaktım , yapsam demek ki pişmanlık büyük olacaktı
  • 07-08-2025, 02:44:14
    #5
    yıl sonuna kadar 6 olur mu acaba ytd
  • 07-08-2025, 02:55:49
    #6
    srd adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    yıl sonuna kadar 6 olur mu acaba ytd
    tavsiye vermedin hocam niye ytd yazıyosun
  • 07-08-2025, 07:25:45
    #7
    Boradijital adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Tek diyeceğim şey bankadan altın asla almayın gram başı 500 tl zarardan aldım, 20 gr aldım sattım derseniz tık 10.000 tl zarardasınız.
    Fizikidede aynı