Boradijital adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Tek diyeceğim şey bankadan altın asla almayın gram başı 500 tl zarardan aldım, 20 gr aldım sattım derseniz tık 10.000 tl zarardasınız.
Fizikidede aynı