• 06-08-2025, 13:22:33
    #1
    merhabalar sgk ödemelerimi düzenli yapmama rağmen ödeme bu kadar çıkıyor, düzenli de 7700 olarak gelmesi gerekmiyor muydu
  • 06-08-2025, 13:24:08
    #2
    selcukeren adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    merhabalar sgk ödemelerimi düzenli yapmama rağmen ödeme bu kadar çıkıyor, düzenli de 7700 olarak gelmesi gerekmiyor muydu
    7700 tl ödüyorum ben bakalım daha ödemedim berki zamlanmıştır hocam yine
  • 06-08-2025, 13:29:22
    #3
    İsteğe bağlı ise o farklı. Düzenli ödeme indirimi olmuyor onda
  • 06-08-2025, 13:29:28
    #4
    Ev kirası öder gibi. İçerisindeki sağlık sigortası payı sadece 700-900 arası. Geri kalanı geleceğimizi karartanlara maaş olarak gidiyor. Bu nasıl düzendir arkadaş. Egnomi çoh iyi diyereek geleceğimizi karartanların maaşını ödüyoruz.
  • 06-08-2025, 13:38:56
    #5
    globaltr adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    İsteğe bağlı ise o farklı. Düzenli ödeme indirimi olmuyor onda
    isteğe baglı değil hocam
  • 06-08-2025, 13:40:30
    #6
    selcukeren adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    isteğe baglı değil hocam
    Ben isteğe bağlı 8123 tl ödüyorum.
    Belki sizin basamak farklıdır. Bilemedim şimdi
    En yakın sgk kurumuna gidip öğrenin
  • 06-08-2025, 13:41:44
    #7
    globaltr adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Ben isteğe bağlı 8123 tl ödüyorum.
    Belki sizin basamak farklıdır. Bilemedim şimdi
    En yakın sgk kurumuna gidip öğrenin
    alt sınır 9036 değil mi zaten hocam
  • 06-08-2025, 13:42:59
    #8
    selcukeren adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    alt sınır 9036 değil mi zaten hocam
    Ben her ay 8123 tl ödüyorum.
    Emekliliğe 3.5 yılım kaldı eğer yasa çıkarsa ve 7200 gün olursa
  • 06-08-2025, 14:11:20
    #9
    sunucuoptimizasyon.com
    Şahıs şirketiniz var mı?