selcukeren adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
merhabalar sgk ödemelerimi düzenli yapmama rağmen ödeme bu kadar çıkıyor, düzenli de 7700 olarak gelmesi gerekmiyor muydu
7700 tl ödüyorum ben bakalım daha ödemedim berki zamlanmıştır hocam yine