MacBook M2 cihaz almak istiyorum. 8/512 mi yoksa 16/256 mı almalıyım.
Cihazı ofis ve muhasebe programları için kullanacağım az da olsa yazılımda yapabilirim.
MacBook M2 8/512 veya 16/256
5
●126
- 04-08-2025, 12:30:12
- 04-08-2025, 12:42:248/512 uygundur sizin için. Ram 16 lık olunca uygulama derlemede vs bir tık fark ediyor.
Bende ikiside var. Size uygun budur diye düşünüyorum
PoyrazTigin adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle - 04-08-2025, 13:21:39Peki Air m4 mu pro m3 pro vs mi air vs pro da kaldım bendedevelooper adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 04-08-2025, 13:33:42Air ile Pro arasında kaldıysanız Pro yu seçmenizi öneririm.
Air lerde fan yok. Aslında M işlemcili macler de pek fan a ihtiyaç duymuyor ama 2-3 kez farklı cihazlarda fan açtığını yaşadım.
Bu birinci neden. İkincisi ise tasarım , mimari..
Air in ses kalitesi ile Pro nun ses kalitesi arasında fark var..
Kasa tarafına bakarsanız Air de hoparlörler erkanın altında saklanmış. Pro da ise Klavyenin sağı solunda delikli şekilde. Ses kalitesinde muhakkak fark var..
Bir de şu Touchbar olayını neden kaldırdılarsa.. Macbook'um dan vazgeçemiyorum..
Size bir özellik daha söyleyeyim aklınızda bulunsun. M2 den sonra şarj olayını mıknatıslı olan ile değiştirdiler.. Diğer Thunderbolt ile de type-c üzerinden şarj edilebiliyor.
ESSA adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle - 04-08-2025, 14:03:00pro da touchbar kalktı mıdevelooper adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
bende onu seviyorum zaten yaw. verdigin bilgiler icin cok tesekkürler. ben performans olarak farklıdır diye düsünüp proya yöneliyorum ama fiyat farkıda epey var ve digeri daha portatif gibi geliyor. acıkcası ofis işleri yapılan isleri kontrol etme vs gibi seylere kullancam ama yaşlanıyoruz ekranda az büyük olsun taraftarıyım min 14.2 leri iş görür heralde.

bende onu seviyorum zaten yaw. verdigin bilgiler icin cok tesekkürler. ben performans olarak farklıdır diye düsünüp proya yöneliyorum ama fiyat farkıda epey var ve digeri daha portatif gibi geliyor. acıkcası ofis işleri yapılan isleri kontrol etme vs gibi seylere kullancam ama yaşlanıyoruz ekranda az büyük olsun taraftarıyım min 14.2 leri iş görür heralde.