Air ile Pro arasında kaldıysanız Pro yu seçmenizi öneririm.

Air lerde fan yok. Aslında M işlemcili macler de pek fan a ihtiyaç duymuyor ama 2-3 kez farklı cihazlarda fan açtığını yaşadım.
Bu birinci neden. İkincisi ise tasarım , mimari..
Air in ses kalitesi ile Pro nun ses kalitesi arasında fark var..

Kasa tarafına bakarsanız Air de hoparlörler erkanın altında saklanmış. Pro da ise Klavyenin sağı solunda delikli şekilde. Ses kalitesinde muhakkak fark var..

Bir de şu Touchbar olayını neden kaldırdılarsa.. Macbook'um dan vazgeçemiyorum..


Size bir özellik daha söyleyeyim aklınızda bulunsun. M2 den sonra şarj olayını mıknatıslı olan ile değiştirdiler.. Diğer Thunderbolt ile de type-c üzerinden şarj edilebiliyor.


ESSA adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Peki Air m4 mu pro m3 pro vs mi air vs pro da kaldım bende