bu twitter botunun adı neydi
13
●310
- 03-08-2025, 22:37:07selamlar. bi twitter botu vardı tampermonkey ile kuruyorduk. bi üye yapıyordu bu botu bi kaç kere satın aldım tekrar alıcam adını unuttum. asla bulamıyorum. adı neydi n ile başlıyo olabilir tam hatırlamıyorum ama. bu arkadaşımızın adını bilen yazabilir mi ya teşekkür ederim şimdiden
- 03-08-2025, 22:42:46yok normal isimdi nazif mi necip mi bi şeydi n değildir belki bilmiyorum hiçberkancay adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 03-08-2025, 22:45:55sallama isimler mi bunlar anlamadım asjdsak benim dediğim normal insan ismiberkancay adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 03-08-2025, 22:48:41yok AI bilmez ya burdan bi üyeydiberkancay adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle