• 03-08-2025, 22:37:07
    #1
    selamlar. bi twitter botu vardı tampermonkey ile kuruyorduk. bi üye yapıyordu bu botu bi kaç kere satın aldım tekrar alıcam adını unuttum. asla bulamıyorum. adı neydi n ile başlıyo olabilir tam hatırlamıyorum ama. bu arkadaşımızın adını bilen yazabilir mi ya teşekkür ederim şimdiden
  • 03-08-2025, 22:41:53
    #2
    nitter olabilir mi
  • 03-08-2025, 22:42:46
    #3
    berkancay adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    nitter olabilir mi
    yok normal isimdi nazif mi necip mi bi şeydi n değildir belki bilmiyorum hiç
  • 03-08-2025, 22:44:25
    #4
    naser, nobara, nexus?
  • 03-08-2025, 22:45:55
    #5
    berkancay adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    naser, nobara, nexus?
    sallama isimler mi bunlar anlamadım asjdsak benim dediğim normal insan ismi
  • 03-08-2025, 22:47:33
    #6
    yok hocam verdiğiniz bilgilerle yapay zekaya sordum, bunları söyledi
  • 03-08-2025, 22:48:41
    #7
    berkancay adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    yok hocam verdiğiniz bilgilerle yapay zekaya sordum, bunları söyledi
    yok AI bilmez ya burdan bi üyeydi
  • 03-08-2025, 22:50:00
    #8
    he ben botun ismi o sandım pardon hocam
  • 03-08-2025, 23:12:44
    #9
    daha önce javascript ile web eklentileri yazdım hocam isterseniz isteğinize özel bot yazabilirim twitter tarafındada çalışmalarımız oldu ilgilenirseniz detayları pm atabilirsiniz