selamlar. bi twitter botu vardı tampermonkey ile kuruyorduk. bi üye yapıyordu bu botu bi kaç kere satın aldım tekrar alıcam adını unuttum. asla bulamıyorum. adı neydi n ile başlıyo olabilir tam hatırlamıyorum ama. bu arkadaşımızın adını bilen yazabilir mi ya teşekkür ederim şimdiden