• 03-08-2025, 17:12:20
    #1
    Son zamanlar TR domain için sürekli belge ve beyan iletmek zorunda kalıyorum.
    Oğlumun ad soyad alanadını alırken kimlik gönderdim.
    Blog kurucam ne kurucan niye kurucan beyanı veriyorum.
    Son 2 ay içinde 3 tane domain aldım üçüde aynı durumda. com.tr ilk gelen alır sisteminden mi çıktı noldu? Bir alan adı almak en kötü 4 gün sürüyor.
    Bende mi sorun var ? Benzer sıkıntı yaşayıp her adımı TAKIL-TAKAL'a takılan var mı?
  • 03-08-2025, 17:18:20
    #2
    Aldığınız yerde bir sorun olabilir mi?
    METUNIC ya da REG sitelerini deneyebilir misiniz?

    Ben hem .com.tr hem de .tr uzantılarınız hiç belge ya da beyan olmadan alabiliyorum.
  • 03-08-2025, 17:26:47
    #3
    Yıllardır DNA kullanıyorum. Son zamanlarda bu olmaya başladı
  • 03-08-2025, 17:27:27
    #4
    Üyeliği durduruldu
    Caty adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Aldığınız yerde bir sorun olabilir mi?
    METUNIC ya da REG sitelerini deneyebilir misiniz?

    Ben hem .com.tr hem de .tr uzantılarınız hiç belge ya da beyan olmadan alabiliyorum.
    Merhaba .tr uzantısını belge olmadan hamgi firmadan alıyorsunuz?
  • 03-08-2025, 17:37:44
    #5
    HalilHadiCan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Merhaba .tr uzantısını belge olmadan hamgi firmadan alıyorsunuz?
    Hemen hemen ilk çıktığından beri DNA kullanıyorum. Bu sorun bir kaç aydır var.
  • 03-08-2025, 18:50:11
    #6
    Hocam bazı alan adlarında
    Örneğin altin,hukuk gibi keywordlerde belge istiyolar örneğin avukat olmanızı, kuyumcu olmanızı vs istiyor
    Zaten reglerken uyarısı cıkıyor belge gerekli diye bazı keywordlerde
    Sanırım ona takıldınız siz comtr de
  • 03-08-2025, 19:08:51
    #7
    KNUI adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam bazı alan adlarında
    Örneğin altin,hukuk gibi keywordlerde belge istiyolar örneğin avukat olmanızı, kuyumcu olmanızı vs istiyor
    Zaten reglerken uyarısı cıkıyor belge gerekli diye bazı keywordlerde
    Sanırım ona takıldınız siz comtr de
    Biraz araştırdım bir kaç yerle konuştum. OA (Onur Aksoy)'yı marka olarak algılıyormuş. Yanına önüne gelen herşeyi şirket olarak değerlendiriyor, ticaret kaydı istiyor. Her seferinde non-comercial beyanı yapmam gerekiyor o yüzden. Hadi onu anladık. İsim soyisim. "Orhun Tibet Aksoy" oğlumun adı soyadı ki onun TC ile başvuru yaptım. Ona niye belge istiyor anlamadığım nokta o