Son zamanlar TR domain için sürekli belge ve beyan iletmek zorunda kalıyorum.
Oğlumun ad soyad alanadını alırken kimlik gönderdim.
Blog kurucam ne kurucan niye kurucan beyanı veriyorum.
Son 2 ay içinde 3 tane domain aldım üçüde aynı durumda. com.tr ilk gelen alır sisteminden mi çıktı noldu? Bir alan adı almak en kötü 4 gün sürüyor.
Bende mi sorun var ? Benzer sıkıntı yaşayıp her adımı TAKIL-TAKAL'a takılan var mı?