• 01-08-2025, 21:42:34
    #10
    hediyedir bence
  • 01-08-2025, 21:43:40
    #11
    belki hibe etmek istemiştir işin şakasındayım, hediye olur.
  • 01-08-2025, 21:48:47
    #12
    ayşe
    ali
    ikisi sevgili

    ayşe aliden para istiyor
    o parayla gidip cüzdan alıyor
    sonra o cüzdanı aliye hediye ediyor.

    olay böyle mi?
  • 01-08-2025, 21:48:52
    #13
    hediye olarak vermedim diyorsa borç olarak mı vermiş hocam
  • 01-08-2025, 21:51:07
    #14
    a1 türkçe
  • 01-08-2025, 21:52:32
    #15
    Kısa ama net olmamış, almanca sorsanız daha iyi olabilir.
  • 01-08-2025, 21:52:54
    #16
    berkancay adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    ayşe
    ali
    ikisi sevgili

    ayşe aliden para istiyor
    o parayla gidip cüzdan alıyor
    sonra o cüzdanı aliye hediye ediyor.

    olay böyle mi?
    Ben de şöyle anladım

    Ali ve Ayşe uzun süredir arkadaş. Ayşe'nin bir sevgilisi var: Veli. Yani Ayşe ve Veli duygusal bir birliktelik yaşarken, Ali ve Ayşe arasında sadece arkadaşça bir bağ var.

    Bir gün Ali, Ayşe’ye bir miktar para veriyor. Bu para öylesine verilmiş değil, Ali, Ayşe’ye güvenerek onun bu parayla bir şey almasını istiyor. Ayşe de aldığı parayla Ali için bir ürün satın alıyor ve tekrar ona veriyor. Yani aralarında şöyle bir alışveriş var. Ali parasını veriyor, Ayşe de bu parayla bir şey alıp Ali’ye teslim ediyor.

    Ayşe’nin Veli ile olan ilişkisi bu duruma karışmıyor bile?
  • 01-08-2025, 21:53:00
    #17
    ichbinalper adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Merhaba dostlar bu ilişkide ki sorunlar artık buraya konu açmaya kadar getirdi beni kısa ve net bir sorum var

    bir kızın erkek arkadaşına para karşılığında bir eşyayı satın alıp erkek arkadaşına vermesi bunu hediye yapar mı ?

    bu hediye değil midir ben mi yanlışım ?

    hediye olması için ne gerekiyor
    Anladığım kadarıyla kız arkadaşınız, "normal" bir erkek arkadaşına bir şey satın alıp vermiş ve bunun hediye olmadığını iddia ediyor. Siz de "nasıl hediye olmaz" dediniz ve tartışma yaşandı?

    Olay bu şekildeyse, bu işler karşlıklı güven ve saygıya dayanır. İçinize sinmeyen bir şeyler varsa açık açık konuşmalısınız.
  • 01-08-2025, 21:56:34
    #18
    Başına bir tek gök taşı düşmemiş, atlatmadığı badire kalmayan R10 tayfası dahi bu konuyu anlamadıysa kusura bakma ama o ilişki İsviçreli bilim insanları tarafından incelenmeye alınmalı.