ichbinalper adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Merhaba dostlar bu ilişkide ki sorunlar artık buraya konu açmaya kadar getirdi beni kısa ve net bir sorum var

bir kızın erkek arkadaşına para karşılığında bir eşyayı satın alıp erkek arkadaşına vermesi bunu hediye yapar mı ?

bu hediye değil midir ben mi yanlışım ?

hediye olması için ne gerekiyor
Anladığım kadarıyla kız arkadaşınız, "normal" bir erkek arkadaşına bir şey satın alıp vermiş ve bunun hediye olmadığını iddia ediyor. Siz de "nasıl hediye olmaz" dediniz ve tartışma yaşandı?

Olay bu şekildeyse, bu işler karşlıklı güven ve saygıya dayanır. İçinize sinmeyen bir şeyler varsa açık açık konuşmalısınız.