• 01-08-2025, 18:04:20
    #1
    Herkese selamlar, iyi forumlar dilerim. Sizlerden fikirler almak istediğim için bu konuyu açıyorum. Yurt dışında oturum alsanız ve bir şirket kuruluşu yapsanız, bu şirket ne üzerine olurdu? Nasıl bir iş/proje yapardınız? Avrupa sektörünü düşünerek bu konuda sizden fikirler almak istiyorum.
  • 01-08-2025, 18:06:33
    #2
    pilot oldugunuza göre kesinlikle tourism
  • 01-08-2025, 18:10:35
    #3
    hocam optik doldururken isminizi nası yazıyonuz acaba konu dışı cok merak ettımde