Herkese selamlar, iyi forumlar dilerim. Sizlerden fikirler almak istediğim için bu konuyu açıyorum. Yurt dışında oturum alsanız ve bir şirket kuruluşu yapsanız, bu şirket ne üzerine olurdu? Nasıl bir iş/proje yapardınız? Avrupa sektörünü düşünerek bu konuda sizden fikirler almak istiyorum.