• 30-07-2025, 22:39:14
    #1
    evet abıler kardeşler diyelimki güzel çıtır bı manıtayla date cıkıcaksın önceden kafanda ıllakı yapacaklar lıstesı olusturur plana sadık kalmaya calısırsın sahsen ben plansız haraket etmeyi sevmiyorum siz lk buluşmada ne yaptınız veya ılk defa date e çıkacaksanız ne yaparsınız
  • Kabul Edilen Cevap
    • hzshadowbey adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
      hıc bı bulusmanızda ya yemeklerı sen aldın hıc yoktan bende bı kahve ısmarlıym yada tatlı ısmarlıym gıbı bır cumle kurmadan sadece yiyip içip sohbet edip dagıldınızmı acaba bende erkek odemesı taraftarındaym ama bence ılk bulusmada bır kadın nezaketende olsa ya bende sana tatlı ısmarlamak ıstıyorum gıbı bır cumle kurmasa ılk bulusmada cok ıtıcı ve soguk bır durum oluşur erkek acısından öyle söylemek istedim
      hocam onu saymıyorum bile bi teklif tabii ki edilir karşı taraftan beklersin yani aksi durumda bence de itici bir durum, tabii bu durumun bir de maddi boyutu var kız ne durumda sen ne durumdasın vs.
  • 30-07-2025, 22:41:59
    #2
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    İlk buluşmada genel olarak tanışma faslı olacağı için yemek veya bişeyler içmek uygun olur. Onun harici parkta sahilde ufak bir tur
  • 30-07-2025, 22:43:40
    #3
    Winman adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    İlk buluşmada genel olarak tanışma faslı olacağı için yemek veya bişeyler içmek uygun olur. Onun harici parkta sahilde ufak bir tur
    kola cekırdekmı yıyıp ıcırırsın pekı
  • 30-07-2025, 22:44:06
    #4
    Lahmacuna gideriz
  • 30-07-2025, 22:44:42
    #5
    hzshadowbey adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    kola cekırdekmı yıyıp ıcırırsın pekı
    Sıcakta bir dondurma gider. O an ki akışa bırakmak daha iyi bence.
  • 30-07-2025, 22:44:52
    #6
    Lise yıllarında şimdiki eşim ile park da yürümüştük. Sonrası SMS ile devam ettik. İlk defa elini 3-4 ay sonra tuttum galiba. Üniversiteye kadar o şekilde takıldık okul bitince de sözlendik. Ben askere gittim o çalıştığı iş yerinden çıktı seni bekleyeceğim dedi. Dönüşte de evlendik şimdi 1,5 yaşında bebeğimiz var çok atraksiyonlu bir hikaye değil ama ne yapalım ben böyle yaşadım
  • 30-07-2025, 22:44:59
    #7
    Bi mekan belirlersin artık açsa ilk yemek yersiniz sonrasında kahve, sohbet muhabbet karşındaki kişiyi tanıma, max ilk buluşma budur fikrimce ( film izleme aktivite yapma ilk buluşma için fazla )
  • 30-07-2025, 22:45:33
    #8
    Plana sadık kal cümlesi çok önemli
  • 30-07-2025, 22:50:49
    #9
    Winman adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Sıcakta bir dondurma gider. O an ki akışa bırakmak daha iyi bence.
    meybuz akar dıyosun kralll