Lise yıllarında şimdiki eşim ile park da yürümüştük. Sonrası SMS ile devam ettik. İlk defa elini 3-4 ay sonra tuttum galiba. Üniversiteye kadar o şekilde takıldık okul bitince de sözlendik. Ben askere gittim o çalıştığı iş yerinden çıktı seni bekleyeceğim dedi. Dönüşte de evlendik şimdi 1,5 yaşında bebeğimiz var

çok atraksiyonlu bir hikaye değil ama ne yapalım ben böyle yaşadım