• 27-07-2025, 11:01:29
    #1
    Kurumsal Üye
    Merhabalar
    windows orjinal sürümünü kullanıyorum ama şu lanet depolama yüzünden hiç bişey yapamıyorum 5 gb bulut alanı var sürekli doluyor ve hiç bir uygulamaya erişemiyorum.
    Depolamayı kapatıyorum iptal ediyorum bu defa bütün her şeyim siliniyor bu nasıl iş ya nasıl kurtulacağım bundan?





  • 27-07-2025, 11:20:43
    #2
    1.Dosyalarınızı onedrive üzerinden indirin daha sonra bağlantıyı kesin.
    Veya
    2.Bağlantı varken dosyalarınızın kopyasını alın bağlantıyı kopyalama işleminden sonra kesin.
  • 27-07-2025, 11:34:44
    #3
    1. Orjinal windows lisansınız Microsoft mail adresinize mi kayıtlı.
    1- Şayet öyle değilse Microsoft hesabınızı bağlamayın. Çevrimdışı hesap ile çözün.

    2. D sürücünüz var mı?
    2- Şayet harici bir disk. Usb vb bir diskiniz varsa. Buna gerekli verileri yedekleyin. Sonra onedrive ı kaldırın. Windows un standartında Onedrive gelir. Microsoft hesabı da bağlarsan. Sana sormadan masaüstü, belgelerim vb alanları yedekler.

    Gerekli evraklarını taşıdıktan sonra. Onedrive uygulamasını komple kaldır.