Merhabalar
windows orjinal sürümünü kullanıyorum ama şu lanet depolama yüzünden hiç bişey yapamıyorum 5 gb bulut alanı var sürekli doluyor ve hiç bir uygulamaya erişemiyorum.
Depolamayı kapatıyorum iptal ediyorum bu defa bütün her şeyim siliniyor bu nasıl iş ya nasıl kurtulacağım bundan?