• 25-07-2025, 01:27:24
    #1
    Merhaba,

    Uzman arkadaşlara bir sorum var. Bu konu ile ilgili çok fazla karmaşıklık var. KDV2 Beyannamesi verilmesi mantıklı mı? Benim sabit KDV2'ye giren harcamalarım oluyor. Mesela Facebook reklamları da buna dahil. Yani bu giderleri KDV2 beyannamesi ile vermek mantıklı değil mi? Her ay 10 bin lira üzeri bu şekilde yurtdışı harcamaları var. Bu hususta nasıl hareket etmeliyiz?
  • 25-07-2025, 01:35:09
    #2
    hocam bunu muhasebeciniz yardımcı olmuyor mu yada siz mi bilgi vermiyorsunuz bunu bildirmek zorundasınız yarın bir gün tespit edilirse size geriye dönük iş yaptırırlar. vermek mantıklı
  • 25-07-2025, 19:40:44
    #3
    Alondark54 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    hocam bunu muhasebeciniz yardımcı olmuyor mu yada siz mi bilgi vermiyorsunuz bunu bildirmek zorundasınız yarın bir gün tespit edilirse size geriye dönük iş yaptırırlar. vermek mantıklı
    Dostum zaten ondan bilgi aldım burada araştırma yapıyorum. KDV2 vermemek benim zararıma oluyor zaten. Sen olayı yanlış anlamışsın.