Merhaba,
Uzman arkadaşlara bir sorum var. Bu konu ile ilgili çok fazla karmaşıklık var. KDV2 Beyannamesi verilmesi mantıklı mı? Benim sabit KDV2'ye giren harcamalarım oluyor. Mesela Facebook reklamları da buna dahil. Yani bu giderleri KDV2 beyannamesi ile vermek mantıklı değil mi? Her ay 10 bin lira üzeri bu şekilde yurtdışı harcamaları var. Bu hususta nasıl hareket etmeliyiz?