• 24-07-2025, 22:33:10
    #1
    herkese merhaba mahalleden arkadaşın 15-20 yıllık her yerde kullandığı mail adresi durup dururken tarayıcıdan ve telefondan çıkış yapmış aksi gibi şifreyide unutmuş şifre isteğinde bulunduğunda telefonla sms seçtiğinde bu doğrulama kullanılmıyor diye uyarı alıyormuş. dediğine göre oğlu için roblox hesbaı oluşturduktan sonra böyle olmuş. ben de denedim aynı uyarıyı gördüm hatta dün microsoftun hesbap kurtarma formu vardı onu doldurup yolladım 24 saat sonra cevap gelir diyordu ama gelen giden olmadı bu adresi nasıl kurtarabiliriz bilgisi olan var mı?
  • 25-07-2025, 09:31:05
    #2
    aman o saçma sapan şeyler yapıyor.... iki gün önce emal adresimi günelleyeyim şifre değiştireyim falan deidm. yok efendim 30 günde değiştirirmiş de, yok efendim mail kodu sms kodu gönderecekmiş de... eee hani gelmiyor. sonra bir bakıyorsun geliyor. bazen.... senvediğim, hiç kullanmak istemediğim bir servis o. outllok com mu ne olduktan sonra iyice zırvaladı teee seneler önce...