herkese merhaba mahalleden arkadaşın 15-20 yıllık her yerde kullandığı mail adresi durup dururken tarayıcıdan ve telefondan çıkış yapmış aksi gibi şifreyide unutmuş şifre isteğinde bulunduğunda telefonla sms seçtiğinde bu doğrulama kullanılmıyor diye uyarı alıyormuş. dediğine göre oğlu için roblox hesbaı oluşturduktan sonra böyle olmuş. ben de denedim aynı uyarıyı gördüm hatta dün microsoftun hesbap kurtarma formu vardı onu doldurup yolladım 24 saat sonra cevap gelir diyordu ama gelen giden olmadı bu adresi nasıl kurtarabiliriz bilgisi olan var mı?