Arkadaşlar sayfayı yeniliyorum veya bir konu açıyorum. Aşırı yavaş..
İnternette mi sorun var diye farklı sayfaları yeniliyorum tak diye açılıyor. Neden?
R10 sizdede yavaş mı?
5
●154
- 22-07-2025, 16:22:09Genel olarak rate limiting var. Çok istek yaparsanız kısıtlıyor.
- 22-07-2025, 16:22:20Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.Yok bende şu an ama
- 22-07-2025, 16:25:44AdministratorSabah saatlerinde Netinternet tarafında olan heimwall ile alakalı sorun vardı düzeldi şu an problem yok