Konu
R10 sizdede yavaş mı?
22-07-2025, 16:21:24
#1
Takva
Arkadaşlar sayfayı yeniliyorum veya bir konu açıyorum. Aşırı yavaş..
İnternette mi sorun var diye farklı sayfaları yeniliyorum tak diye açılıyor. Neden?