• 22-07-2025, 04:13:40
    #1
    Arkadaşlar Akşam Üstü Dolgum Düştü Aradan 10 saat geçmesine rağmen şimdi kanıyor, daha önce de dolgu düştü ama ilk defa böyle birseyle karşılaşıyorum böyle bir durum başına gelen varmi acaba
  • 22-07-2025, 05:06:59
    #2
    sinir olmadığı için problem yok hocam ağrı yapmaz, ivedi şekilde randevu al yeni dolgu yapsınlar
  • 22-07-2025, 05:07:57
    #3
    Benim de dolgularım bu şekilde düştü yıllar önce. Hem de 6 dolgudan 4 tanesi. Hatırladığım kadarıyla bende de kanama yapmıştı. Gidip tekrardan dolgu yaptırın hemen. Eğer bekletirseniz o ince diş tabakası çok zayıf kaldığı için bir süre sonra kırılıyor ve dolgu da yaptıramıyorsunuz artık.
  • 22-07-2025, 05:37:12
    #4
    duzsim adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    sinir olmadığı için problem yok hocam ağrı yapmaz, ivedi şekilde randevu al yeni dolgu yapsınlar
    Selamlar, dolgu yapılırken sinirler alınmaz, çürük temizlenir. Kanal tedavisinde sinirler alınır. Sinirler alınsa bile apse olduğunda çevre dokulara baskı yapar yine ağrı olur.

    O yüzden dolgunun bekletilmeden yenilenmesi gerekiyor.