Benim de dolgularım bu şekilde düştü yıllar önce. Hem de 6 dolgudan 4 tanesi. Hatırladığım kadarıyla bende de kanama yapmıştı. Gidip tekrardan dolgu yaptırın hemen. Eğer bekletirseniz o ince diş tabakası çok zayıf kaldığı için bir süre sonra kırılıyor ve dolgu da yaptıramıyorsunuz artık.