Freedoss Bilgisayar Hk
11
●222
- 20-07-2025, 09:39:55Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.modem den lan kablosunu pc bağlayıb ethernet kartı calışıyorsa cmd ekranı üzerinden yapılabiliyor ama inanın eziyet tecrübenüz yok cünkü bi iso yazdırın flaşa bilmiyorsanız bilen biriyle görüşün cevreniz de en mantklı ve hızlı yol iso yazdırmak
- 20-07-2025, 10:05:32Merhabalar,
Temiz bir şekilde kurulum yapmadan hiçbir şekilde yöntemi yok. Olsa bile macera aramayın Hocam. Flash bellek alıyorsunuz ve Windows'un resmî web sitesinden ISO'yu indirerek Rufus gibi araçlarla cihazın içine yazdırıyorsunuz. Daha sonra temiz kurulum ile güle güle kullanıyorsunuz. Farklı yöntemler varsa bile bu kadar temiz olmayacaktır. En temiz ve kolay yolu flash bellek ile kurulum yapmaktır.
Teşekkürler.