modem den lan kablosunu pc bağlayıb ethernet kartı calışıyorsa cmd ekranı üzerinden yapılabiliyor ama inanın eziyet tecrübenüz yok cünkü bi iso yazdırın flaşa bilmiyorsanız bilen biriyle görüşün cevreniz de en mantklı ve hızlı yol iso yazdırmak