• 19-07-2025, 21:16:45
    #1
    merhaba r10 kullanıcıları ,

    yaklaşık 3-4 gündür apple destek ve türlü türlü siteleri gezmeme rağmen apple geliştirici hesabı için ödeme yapamıyorum türlü türlü yöntem ve banka denedim yardım edin ben apple developer hesabı nasıl alacağım.
  • 06-10-2025, 22:45:44
    #2
    banger adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    merhaba r10 kullanıcıları ,

    yaklaşık 3-4 gündür apple destek ve türlü türlü siteleri gezmeme rağmen apple geliştirici hesabı için ödeme yapamıyorum türlü türlü yöntem ve banka denedim yardım edin ben apple developer hesabı nasıl alacağım.
    Sorununuz devam ediyorsa kendi çözümüm axess sanal kart oldu konunuzu görünce belki faydalı olur diye ileteyim dedim