merhaba r10 kullanıcıları ,

yaklaşık 3-4 gündür apple destek ve türlü türlü siteleri gezmeme rağmen apple geliştirici hesabı için ödeme yapamıyorum türlü türlü yöntem ve banka denedim yardım edin ben apple developer hesabı nasıl alacağım.