• 18-07-2025, 03:49:32
    #1
    Merhaba değerli hocalarım,
    Bu ay içerisinde maddi olarak biraz zorlandığım bir dönemdeyim. Yaklaşık 10 gündür Hetzner’e ait ödemem gereken bir fatura bulunuyor. Bu konuda deneyimi olan arkadaşlara bir sorum olacak.
    Ödemeyi daha ne kadar geciktirirsem sunucunun ya da hesabın askıya alınma riski doğar?
    Şimdiden teşekkür ederim.
  • 18-07-2025, 06:26:44
    #2
    Üyeliği durduruldu
    Birkac gun icinde odenmesi gerektiği yazıyor.
    https://docs.hetzner.com/accounts-pa...ce=chatgpt.com


    Ancak eski ve duzenli odeme yapan bir uyeyseniz 1 ay a kadar sure verdiklerini okudum guvenilir kaynaklarda. Yine de kendiniz teyit edin. Bana güvenip 1 ay beklemeyin. Sorumluluk bende degil. Destek talebi acabilirsiniz hetznere
  • 18-07-2025, 07:11:56
    #3
    Hetzner e mail yollamanız daha doğru. finansal olarak ufak bir sorun yaşadığınızı xx.xx.xxxx tarihinde ödemeyikesin olarak yapacağınızı belirtin. bu durumun sadece bu ay için geçerli olacağını sonraki aylarda sorun yaşanmayacağını belirtin. en azından sizin verdiğiniz tarihe kadar kapatma durdurulabilir.
  • 18-07-2025, 08:00:38
    #4
    fatura başlığında warning seviyesi yazar warning 3 olduğunda 2-3 gün içerisinde cihazın ip adresini kısıtlar erişimi kapatır sonra siler büyük ihtimal
  • 01-08-2025, 04:30:19
    #5
    Arkadaşlar, ödemeyi 25 gün geç yaptım ama sorun olmadı. Belki de 2 yıldır sıkıntı yaşamadan çalıştığımız için anlayış gösterdiler. Hetzner gerçekten iyi bir firma.