Merhaba değerli hocalarım,
Bu ay içerisinde maddi olarak biraz zorlandığım bir dönemdeyim. Yaklaşık 10 gündür Hetzner’e ait ödemem gereken bir fatura bulunuyor. Bu konuda deneyimi olan arkadaşlara bir sorum olacak.
Ödemeyi daha ne kadar geciktirirsem sunucunun ya da hesabın askıya alınma riski doğar?
Şimdiden teşekkür ederim.