• 17-07-2025, 09:44:58
    #1
    Merhabalar, NFC yüzük ile ilgili sorunlarım var.

    Kullanmak mantıklı mı?

    Alış veriş yaparken kullanıkıyor mu?
    Kapı veya asansör çipi yükleniyor mu?

    Dayanakılığı nedir? Hangi NFC yüzüğü önerirsiniz?
  • 17-07-2025, 11:38:14
    #2
    En Kaliteli Yazılımcı ⭐⭐⭐
    Merhaba, bende var satışını da yapıyorum hatta.
    Ödeme yapamazsınız kapı ceya sensör nfcsi yüklerseniz evet.
  • 17-07-2025, 11:53:31
    #3
    Denokaz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Merhaba, bende var satışını da yapıyorum hatta.
    Ödeme yapamazsınız kapı ceya sensör nfcsi yüklerseniz evet.
    Ücreti nedir acaba?
    Linki var mıdır?
  • 17-07-2025, 12:09:15
    #4
    En Kaliteli Yazılımcı ⭐⭐⭐
    SEBTURKA adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Ücreti nedir acaba?
    Linki var mıdır?
    Ücreti 400 ₺ + kargo, linki yok maalesef size görselleri iletebilirim iletiÅŸime geçerseniz