Merhabalar, NFC yüzük ile ilgili sorunlarım var.

Kullanmak mantıklı mı?

Alış veriş yaparken kullanıkıyor mu?
Kapı veya asansör çipi yükleniyor mu?

Dayanakılığı nedir? Hangi NFC yüzüğü önerirsiniz?