• 13-07-2025, 19:30:05
    #1
    Bütçe 40-45 arası 24000 btu luk kullandığınız önerdiğiniz klima modelleri var mı piyasada çok fazla marka var hangisi iyi bilemiyorum x markası 100 kişi iyi diyorsa 100 kişide kötü diyor arada kaldık önerisi vs olan varsa yazabilirse sevinirim
  • 13-07-2025, 19:32:32
    #2
    daikin hocam
  • 13-07-2025, 19:34:11
    #3
    Bir ajanstan fazlası
    E.C.A öneririm hocam montajlardan hiç olumsuz dönüş almadık
  • 13-07-2025, 19:37:42
    #4
    ✨ SMS Onay Yazılımı 📲
    mitsubishi önerebilirim.
  • 13-07-2025, 23:29:36
    #5
    Bu işin rolls royce klasmanı Mitsubishi electric klimadir
    Heavy değil önemle soyliyim
    Diğer markalara bakicak olursanız
    Midea orta segmenttir
    Beko Arçelik Vestel alt gruptur
    Kendi yorumum 5 lokasyonun üzerinde aktif klimala calistiriyoruz
  • 14-07-2025, 00:51:03
    #6
    Gold üye
    Mitsubishi ve Daikin klima sektöründe açık ara önde markalar başka bir makaya bulaşma derim.
  • 14-07-2025, 00:53:34
    #7
    taygunuzunay adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Mitsubishi ve Daikin klima sektöründe açık ara önde markalar başka bir makaya bulaşma derim.
    Bahsettiğiniz markalar güzel biliyorum ama fiyat olarak bütçeyi 2-3 katına çıkarmam gerekiyor oda mümkün değil
  • 22-07-2025, 10:42:14
    #8
    Beko 10 senedir kullanıyorum bir sıkıntı görmedim.
  • 22-07-2025, 10:48:08
    #9
    ben vestel aldım, 3 yıl cihaz garantisi, 10 yıl kompresör garantisi var