Bütçe 40-45 arası 24000 btu luk kullandığınız önerdiğiniz klima modelleri var mı piyasada çok fazla marka var hangisi iyi bilemiyorum x markası 100 kişi iyi diyorsa 100 kişide kötü diyor arada kaldık önerisi vs olan varsa yazabilirse sevinirim