• 10-07-2025, 22:47:52
    #10
    neto adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Geçen ay sözleşmem bitiyordu ev sahibi aradı. Normalde 5000₺ ye oturuyorum 9-10 bin civarı oldu evler ama sen 8500 den oturmaya devam et istiyosan dedi. Bende düz 8000 olsun anlaşalım dedim tamam dedi uzattık 1 sene daha.

    Öyle 20-25 bin kiralar nedir Allah aşkına hemde 1+1 ev için insanlar da hiç vicdan kalmamış. Allah yardımcınız olsun.
    o fıyata oda verıyorlar hocam nerde kıra var 8500 e
  • 10-07-2025, 22:49:33
    #11
    hzshadowbey adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    o fıyata oda verıyorlar hocam nerde kıra var 8500 e
    Ben oturuyorum dedim ya daha geçen ay uzattık kalkıp yalan söyleyecek değilim.
  • 10-07-2025, 22:52:21
    #12
    neto adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Ben oturuyorum dedim ya daha geçen ay uzattık kalkıp yalan söyleyecek değilim.
    ben sana yalan soyluyorsunmu dedım hocam nıe bagırıyorsun gerılmene gerek yok relax 8500 e dedıgım gıbı oda verıyorlar genelde :d şaşırdıgım ıcın nerde oldugunu sordum
  • 10-07-2025, 22:57:07
    #13
    hzshadowbey adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    ben sana yalan soyluyorsunmu dedım hocam nıe bagırıyorsun gerılmene gerek yok relax 8500 e dedıgım gıbı oda verıyorlar genelde :d şaşırdıgım ıcın nerde oldugunu sordum
    Kayseri merkezdeyim burada kiralar aşağı yukarı böyle. Ha yeni sıfır evde oturayım dersen o zaman iş başka 20-25 den başlıyor dediğin gibi. Orta halli yerler de genelde 10-12 arası. Benim en biraz ufak 120 Mt2 filan. Ev sahibiyle de anlaşınca para çok sorun olmuyor. Evime temiz bak komşulardan şikayet getirme otur istediğin kadar dedi.