• 08-07-2025, 21:04:44
    #1
    Burun ameliyatı olmak istiyorum siz yaptırdınız mı nasıl oluyor görüşlerinizi iletir misiniz?
  • 08-07-2025, 21:09:40
    #2
    Üyeliği durduruldu
    Hocam doktoru çok çok iyi araştır Ali Dulum'un kesinlikle onunden geçme bu kadar diyeyim sana
  • 08-07-2025, 21:10:27
    #3
    Kanal düzeltme ve estetik oldum. Korkulacak bir şey yaşamadım ilk günler dik yatmak biraz zorluyor onun dışında gözlere düzenli buz koyarsanız şişlik morluk çok olmuyor. 6 sene oldu herhangi bir problem olmadı sorunuz varsa yardımcı olurum
  • 08-07-2025, 21:13:20
    #4
    🥇R10'un En İyi Ajansı 🥇
    Doktor çok önemli hocam, devlet yaptıran arkadaşlarım var ama memnun değiller.
  • 08-07-2025, 21:18:15
    #5
    Babam 7 ay önce özel de oldu iyi doktor bulmak şart 3-5 bin liradan kaçayım derken defalarca operasyon geçirenlerden olmayın. 1 gün hastane de kaldı ertesi 1-2 hafta zorluk çekti uyumasıydı acısıydı. Sonra yavaş yavaş düzeldi. Benim tavsiyem çok abartılı bir burnun yoksa yaptırmana gerek yok.
  • 08-07-2025, 21:34:17
    #6
    Dr. Salih Onur Basat kesinlikle öneririm, 3-5 kuruş fazla olsun iyi olsun diyorsan whatsapp dan yaz, kendini ücretsiz konsilte ettir, sonra karar ver.
  • 08-07-2025, 22:20:45
    #7
    ciddi bi probleminiz yoksa diş ve burun yaptırılmaz. eskiyi ararsınız.