Kanal düzeltme ve estetik oldum. Korkulacak bir şey yaşamadım ilk günler dik yatmak biraz zorluyor onun dışında gözlere düzenli buz koyarsanız şişlik morluk çok olmuyor. 6 sene oldu herhangi bir problem olmadı sorunuz varsa yardımcı olurum