• 06-07-2025, 15:41:47
    #1
    Selamun aleyküm hayırlı işler. Dükkanlarımızda günlük cirolar çok düştü. Tüm esnaflarda durum aynı üretici firmalardada aynı. Sizde durumlar nasıl? Allah sonumuzu hayır etsin
  • 06-07-2025, 15:43:54
    #2
    ve as hangi sektör?
  • 06-07-2025, 15:45:07
    #3
    Luckywoman adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    ve as hangi sektör?
    Kuruyemiş, market, emlak, galeri vs
  • 06-07-2025, 15:50:23
    #4
    Gözle görülür bir düşüş var geçen sene kışın yaptığımız işi bu sene yazın yapamıyoruz maalesef
  • 06-07-2025, 15:54:11
    #5
    Çünkü cebinde 5 tl si olan faize atıyor. İnsanlar temel ihtiyaçlarından bile kısmaya başladı (gıda gibi)
  • 06-07-2025, 15:54:14
    #6
    Yazın genel olarak bazı sektörde düşüş veya artış olabiliyordu ama insanlarda şunu gözlemledim. Fiyatların geldiği noktadan bıkmışlar, kazıklandıklarını düşünüyorlar, mecbur kalmayınca harcama yapmak istemiyorlar. Euro bölgesine bile pahalı geliyoruz artık o derece. Halinden memnun olan bal tabakaya mevcut tabi, onlar için süperiz uçuyoruz.
  • 06-07-2025, 16:21:15
    #7
    Eskiden alayım köşede dursun dediğim şeyleri bile almıyorum