Yazın genel olarak bazı sektörde düşüş veya artış olabiliyordu ama insanlarda şunu gözlemledim. Fiyatların geldiği noktadan bıkmışlar, kazıklandıklarını düşünüyorlar, mecbur kalmayınca harcama yapmak istemiyorlar. Euro bölgesine bile pahalı geliyoruz artık o derece. Halinden memnun olan bal tabakaya mevcut tabi, onlar için süperiz uçuyoruz.