• 05-07-2025, 12:39:53
    #1
    Veo 3 ilk ay 0 tl yazıyordu abone oldum anımda 719 TL çekti

    Bu parayı nasıl geri alabilirim resmen dolandırıcılık
  • 05-07-2025, 12:41:14
    #2
    Daha önce aldıysanız ve tekrar almak istediğiniz de bunu yapıyor hocam , Harcama İtirazı ile alıp alamayacağınız hakkında banka ile bir görüşün derim
  • 05-07-2025, 12:41:20
    #3
    Eğer daha önceden bir hesaptan kullandıysanız zaten ödeme sırasında daha önce faydalandınız diye uyarı verir aylık olan abonelikler iptal edilebilir ama para iadesi yapmaz Google
  • 05-07-2025, 12:45:00
    #4
    Ücretsiz olan bişey için kredi kartı ister mi biraz mantık lütfen
  • 05-07-2025, 12:51:26
    #5
    sanal kart kullanın limit bırakmayın ama içinde limit olunca daha sonradan da hoop çekebilir
  • 05-07-2025, 12:52:30
    #6
    Üyeliği durduruldu
    bilgicinitr adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Ücretsiz olan bişey için kredi kartı ister mi biraz mantık lütfen
    Keşke bilgisi sıfır olanlar konuya yazamasa.

    Sen hiç mi kredi kartına karşılık 7 gün deneme sürümü almadın?
  • 05-07-2025, 12:57:29
    #7
    Cumhuriyet başsavcılığına başvuru yapın
  • 05-07-2025, 13:38:43
    #8
    BDigital adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Keşke bilgisi sıfır olanlar konuya yazamasa.

    Sen hiç mi kredi kartına karşılık 7 gün deneme sürümü almadın?
    Bilgisi olanları görüyoruz
  • 05-07-2025, 14:28:34
    #9
    RamazanAYDIN adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Veo 3 ilk ay 0 tl yazıyordu abone oldum anımda 719 TL çekti

    Bu parayı nasıl geri alabilirim resmen dolandırıcılık

    Hocam 1 hafta 10 gün önce bir kart ile birden fazla üyelik açılıyor du deneme sürümü için 1 aylık sonrasında güncelleme geldi aynı kart ile tekrar ücretsiz deneme aldığınız da 0 TL gözükür ve abone ol dediğiniz de Otomatik ücret keser geçmiş olsun

    Not: 3 adet 4 aylık davet kodu kazandınız onu konu açıp isterseniz ücretli satış yapıp en azından paranızı geri çıkarırsınız veya 3 farklı mail ile onları kullanıp 4 der ay bedava kullanım yapabilirsiniz


    Çekilen para için de bankayı arayıp şüpheli işlem bildirimi bilgim dahilinde oldu ben yapmadım derseniz kart yenileme olur iade sağlanır ama işte 0 TL yazıyordu aldım para kestim derseniz yansımaz red gelir yardımcı olabildiysem ne mutlu takılan birşey olur ise aklınıza PM atın hocam