RamazanAYDIN adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Veo 3 ilk ay 0 tl yazıyordu abone oldum anımda 719 TL çekti

Bu parayı nasıl geri alabilirim resmen dolandırıcılık

Hocam 1 hafta 10 gün önce bir kart ile birden fazla üyelik açılıyor du deneme sürümü için 1 aylık sonrasında güncelleme geldi aynı kart ile tekrar ücretsiz deneme aldığınız da 0 TL gözükür ve abone ol dediğiniz de Otomatik ücret keser geçmiş olsun

Not: 3 adet 4 aylık davet kodu kazandınız onu konu açıp isterseniz ücretli satış yapıp en azından paranızı geri çıkarırsınız veya 3 farklı mail ile onları kullanıp 4 der ay bedava kullanım yapabilirsiniz


Çekilen para için de bankayı arayıp şüpheli işlem bildirimi bilgim dahilinde oldu ben yapmadım derseniz kart yenileme olur iade sağlanır ama işte 0 TL yazıyordu aldım para kestim derseniz yansımaz red gelir yardımcı olabildiysem ne mutlu takılan birşey olur ise aklınıza PM atın hocam