• 03-07-2025, 21:42:33
    #10
    Çıpa Marin Store
    lokmanaracc adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Sadece merak ettiğim için soruyorum hocam neden değiştirmiyorsunuz?
    portfoyu ve herşeyi taşıyabilirmiyim bilemedim
  • 03-07-2025, 21:44:20
    #11
    lokmanaracc adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    [COLOR=initial]

    Dedemin şirketinde 1 ay öncesine kadar uyumsoft kullanıyorduk gayet memnunduk, barkod sistemi ile pos sistemini yeni yasa gereği entegre kullanmamız gerektiği için barkod yazılımının entegre çalıştığı pavo posa geçtik uyumsofta göre kullanımı çok kötü ama posları çok hızlı çalışıyor.

    Uyumsofta göre fiyatları çok uygun, Uyumsofta aylık 1800+kdv ödüyorduk pavo yıllık 5.000 TL

    E-Logo ile uyumsoft farkları nedir size göre?
    Şöyle anlatayım; bizim yeni kullanmaya başladığımız erp yazılımı sadece uyumsoft ile entegre olduğu için mecbur giden kutusu olarak açtırdık. Paramızı ödedik her şey yolunda derken bir gün mail geldi ve borcunuz var ödeme yapın diye bilgilendirildik. Arayıp durumu sorduğumda da bana "Efendim bizim 2 şirketimiz var, sizin ödeme yaptığınız şirketteki bakiyenizi iade edeceğiz siz tekrar ödeme yapacaksınız" dediler. Neyse olabilir dedik tekrar yaptık ödemeyi. Oysa ki biz seçmedik hangi şirkete ödeyeceğiz diye. Satış danışmanı ne dediyse onu yaptık.

    Bunun haricinde entegratör sayfası hiç kullanıcı dostu değil. En basitinden e-fatura ve e-arşiv kesilen faturaları liste olarak indirmek istediğinde ayrı olarak rapor bile çektirmiyor. Fatura ön ekine göre kendiniz excel ile ayırmanız lazım.

    Bir de en sinirlendiğim şey, ticari kesilen e-faturalar karşı taraftan reddedildiğinde zarf bilgisi asla zamanında gelmiyor. Red bilgisi de sisteme düşmüyor. Bunu onaylamak için müşteri hizmetleri zarf id istiyor. Her mükellef de red talebi zarf id si nerden çıkartılır anlamıyor. Kısacası arkasından çok koşturan bir sistem.

    eLogo için sene başında 10.000 kontöre 45k ödemiştik şimdi sadece gelen kutusu için kullanıyoruz ama raporlaması vs vs herşeyi ile mükemmel. En basitinden Gelen giden KDV bile ayrı ayrı hesaplatıyor.

    Şimdilik yoğun kullanımı QNB tarafında yapıyoruz, kontör için para da vermiyoruz tamamen bedava. Tavsiye edilebilir. ERP olarak kolaybi yazılımını da hediye ediyorlar orayla entegre çalışabiliyor.
  • 03-07-2025, 21:48:07
    #12
    Macway1986 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Ben parasut kullanıyorum ama bildiğin soyuyolar bizi
    burak.atalay adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Şöyle anlatayım; bizim yeni kullanmaya başladığımız erp yazılımı sadece uyumsoft ile entegre olduğu için mecbur giden kutusu olarak açtırdık. Paramızı ödedik her şey yolunda derken bir gün mail geldi ve borcunuz var ödeme yapın diye bilgilendirildik. Arayıp durumu sorduğumda da bana "Efendim bizim 2 şirketimiz var, sizin ödeme yaptığınız şirketteki bakiyenizi iade edeceğiz siz tekrar ödeme yapacaksınız" dediler. Neyse olabilir dedik tekrar yaptık ödemeyi. Oysa ki biz seçmedik hangi şirkete ödeyeceğiz diye. Satış danışmanı ne dediyse onu yaptık.

    Bunun haricinde entegratör sayfası hiç kullanıcı dostu değil. En basitinden e-fatura ve e-arşiv kesilen faturaları liste olarak indirmek istediğinde ayrı olarak rapor bile çektirmiyor. Fatura ön ekine göre kendiniz excel ile ayırmanız lazım.

    Bir de en sinirlendiğim şey, ticari kesilen e-faturalar karşı taraftan reddedildiğinde zarf bilgisi asla zamanında gelmiyor. Red bilgisi de sisteme düşmüyor. Bunu onaylamak için müşteri hizmetleri zarf id istiyor. Her mükellef de red talebi zarf id si nerden çıkartılır anlamıyor. Kısacası arkasından çok koşturan bir sistem.

    eLogo için sene başında 10.000 kontöre 45k ödemiştik şimdi sadece gelen kutusu için kullanıyoruz ama raporlaması vs vs herşeyi ile mükemmel. En basitinden Gelen giden KDV bile ayrı ayrı hesaplatıyor.

    Şimdilik yoğun kullanımı QNB tarafında yapıyoruz, kontör için para da vermiyoruz tamamen bedava. Tavsiye edilebilir. ERP olarak kolaybi yazılımını da hediye ediyorlar orayla entegre çalışabiliyor.
    Açıklamanız için teşekkürler, QNB kontör ücreti yerine abonelik ücreti mi alıyor? Kontör ücretleri sitelerinde çok yüksek görünüyor.
  • 03-07-2025, 21:51:09
    #13
    Birfatura kadar uygun fiyatlı/işlevsel olanını görmedim.

    https://www.r10.net/1089262258-post16.html

    Fiyatlara 2 gün önce bir zam gelmiş. 60 kuruş olmuş 1 fatura fiyatı.
  • 03-07-2025, 21:51:58
    #14
    lokmanaracc adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Açıklamanız için teşekkürler, QNB kontör ücreti yerine abonelik ücreti mi alıyor? Kontör ücretleri sitelerinde çok yüksek görünüyor.
    Hiçbir ücreti yok. Kazananlar kulübü diye bir sistemleri var. Belirli kriterleri aylık sağlayınca tamamen bedava. Örneğin;

  • 03-07-2025, 21:59:17
    #15
    burak.atalay adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hiçbir ücreti yok. Kazananlar kulübü diye bir sistemleri var. Belirli kriterleri aylık sağlayınca tamamen bedava. Örneğin;

    Belirli bir seviyeye geldikten sonra gerçekten güzel bir sistem, yeni başlayan bir şirket için kontör fiyatları çok yüksek tüm kriterleri yerine getirmekte en başta zor görünüyor 🙂
  • 04-07-2025, 00:14:54
    #16
    edm bakın
  • 04-07-2025, 18:44:41
    #17
    Parasut kullanıyordum sonra fiyatlar pahalı diye kolaybi ye geçtim. Bin pişmanım. Paramı iade alabilirsem tekrar parasut e geçeceğim. Şiddetle tavsiye ederim. Eğer düşünürseniz özelden mesaj atın mailimi ileteyim. İkimize de bir miktra ücretsiz kullanım veriyor.