Açıklamanız için teşekkürler, QNB kontör ücreti yerine abonelik ücreti mi alıyor? Kontör ücretleri sitelerinde çok yüksek görünüyor.
Hiçbir ücreti yok. Kazananlar kulübü diye bir sistemleri var. Belirli kriterleri aylık sağlayınca tamamen bedava. Örneğin;